2013年1月29日星期二

verdt bli anbefalt ugg Payton støvler kastanje 5564

"Selv så misforstått, Chung Hang kanskje egentlig ikke en god far." Den uggs sko sto opp, gikk sakte mot vinduet, ser på klippene mellom klar Nagareizumi, sukker dypt, "Ziqian som denne våren impuls sliter steiner, ukuelige i hans sinn som en måte å robust bergarter Chung Hang, alltid trodd faren for å blokkere hans vei, men aldri tenkt, uten disse steinene Yiping cheap ugg boots, har han lenge vært sediment ikke suger, hvordan i fjærer i dag! "

Fire lotus hjerte sjokk, akademikere Mrs.ugg australia norge, stemme til lav, selv om ro skjule sin sorg, "hans sinn jeg ville forstå, men da jeg var ung, fortid og mor dyp fremmedhet se hennes kaster far Lingjia utlendinger Jeg er også harme ... så jeg vet ikke hvordan hun gjorde alt for meg, ler for min vrede for min tøffe irettesettelse, ydmykelse, og de er alt for meg! vente på meg til å komme til forstå for sent dette livet er det ingen mulighet til å fortelle henne hvor takknemlig jeg er. "

Den livserfaring Pushuo som Lady mysterium, aldri ble levert, den fire lotus bare uklar å vite at hun hadde en periode med Yan Yi siste før det er ukjent.uggs, Øyeblikk å lytte til henne selv sa, det er bare en håndfull av uttrykket med, sin patos, dens vemodige, fortalte nedslått.

没有评论:

发表评论