2013年2月26日星期二

Nike sko alltid gi oss overraskelse

"Tror du ikke at jeg er din fiende?" På dette tidspunktet, Mei Ling plutselig åpnet øynene, sitter i steinen på, ser på billige nike shox lo."Beløp, nike en noen kan ikke godta, så Leng Leng Mei Ling på den vakre ansikt, munn flytte noen, og til slutt sa. "Du Warcraft! Naturen er min fiende."

"Jeg fortalte deg, jeg er ikke Warcraft! Star! nike sko norge Daimei en skrudd ansiktet utsatt sint munnen høye snurpet bli sint.Beløpet du er så pen kvinne hvis Warcraft, er det noen synd. "Den nike Eye slu ble blek stemme sa."Å, lille jenta virkelig gjort et godt valg." Tydeligvis svært populært med lovord for dette, nike, hun forsiktig nikket på hodet, øyet.

"Men du vil etterhvert Warcraft ah! Så du er min fiende!" nike sko på nett skiftet emne, i hendene på lang skåret annen skrå punkt Mei Ling, sa kaldt stemme.Mei Ling igjen høre nike kaller henne "Warcraft" åpenbart veldig sint, hun ser sank, munn ubevisst fordi sinne jitter kraft så mektig.

没有评论:

发表评论