2013年2月4日星期一

ugg adirondack boot ii oter 5469 er en kunst

ugg norge så redd hest før du spiller hele kroppen rister, ved siden av en blek år gamle gutten, og mitt hjerte skremt, støttet demonteres den lille gutten, unnskyldende smil, sa: "? Ungene der vondt no"Den lille gutten hadde ikke truffet, men ble skremt av det. Jeg så The ugg bleke ansiktet viser en bedende blikk, i øynene av tårer trillet nedover. ugg streve med tårene, sa: "big brother, sparer du min far all right, min far var en gruppe av mannlige Man beleiring, jeg ber deg om å hjelpe meg pappa, krype jeg til deg."

Deretter, den lille gutten knelte på bakken, er det ment å ugg krype.ugg rushed støttet opp den lille gutten og spurte: ". Hvem er din far, og på et sted"Den lille gutten, gnir seg i øynene røde av gråt, sa: "Min far heter Zhang Ren hollister, så jeg gikk til Chengdu for å finne Xu Nagao (Xu Jing) forteller ugg Nanban om å angripe Nishikawa, kalt ugg ta forholdsregler."

uggs sko forstå. Må Nanban folk å vite nyheten, ble Zhang Ren degradert fra Hjerteinfarkt Nishikawa. Redd for å bekjempe Zhang noen sørlige barbar kriger, redd Zhang Renzhong nye ansette dårlig deres gode. ugg så han sendte en gruppe mennesker til å komme til drapet på Zhang Ren, som aldri problemer.

没有评论:

发表评论